Aby zgłosić reklamację, prosimy o uzupełnienie formularza reklamacyjnego we wszystkie wymagane informacje. Tak przesłany formularz pozwoli nam na możliwie najszybsze rozpatrzenie reklamacji.
Po przesłaniu zgłoszenia, skierujemy kuriera po odbiór reklamowanego podzespołu. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy tylko i wyłącznie poprzez formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie, a cała korespondencja jest prowadzona poprzez email. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez SCC reklamowanego podzespołu, z zastrzeżeniem o możliwości przedłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji w przypadku potrzeby skorzystania z ekspertyzy zewnętrznej.
Po rozpatrzeniu reklamacji, podzespół zostanie odesłany na adres z którego został odebrany, a na email zgłaszającego zostanie przesłany protokół z reklamacji wraz z ewentualnym linkiem do nagrania z przeprowadzanej weryfikacji zgłoszenia.
W przypadku reklamacji niezasadnych będzie pobierana opłata za każdą przesyłkę w wysokości 25,00 zł, oraz opłata w wysokości takiej, jak za test podzespołu zgodnie z naszym cennikiem.