Aby zgłosić reklamację, prosimy o uzupełnienie formularza reklamacyjnego we wszystkie wymagane informacje. Tak przesłany formularz pozwoli nam na możliwie najszybsze rozpatrzenie reklamacji.
Po przesłaniu zgłoszenia, skierujemy odpłatnie kuriera po odbiór reklamowanego podzespołu. Koszt kuriera wynosi 25,00 zł. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy tylko i wyłącznie poprzez formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie, a cała korespondencja jest prowadzona poprzez email. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez SCC reklamowanego podzespołu, z zastrzeżeniem o możliwości przedłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji w przypadku potrzeby skorzystania z ekspertyzy zewnętrznej.
Po rozpatrzeniu reklamacji, podzespół zostanie odesłany na adres z którego został odebrany, a na email zgłaszającego zostanie przesłany protokół z reklamacji wraz z ewentualnym linkiem do nagrania z przeprowadzanej weryfikacji zgłoszenia.
W przypadku reklamacji niezasadnych będzie pobierana opłata za każdą przesyłkę w wysokości 25,00 zł, oraz opłata w wysokości takiej, jak za test podzespołu zgodnie z naszym cennikiem.